Subject: Harju maakonna maavarade teemaplaneeringu täpsustus
From: "Markus Vihma" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 12:22:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen tutvunud uute planeeringu dokumentidega, tubli töö!
Mul on väga väike kommentaar - tahtsin ära märkida, et KSH aruande peatükk
7.17.6. Gneiss tekstis on lk 143 eelviimase lõigu lõpus viide ebatäpne.
Seal on kirjas: "/.../ See aitab vähendada uute riigi huviga lubjakivi
alade kasutuseevõttu ja vähendab lubjakivi kaevandamise vajadust
gneisskillustiku turustamise perioodil. Vt ka peatükk 7.13.4.", kuid
viidatud peatükk räägib müra koosmõju arvestamisest.

Palun täpsustage, milline oleks korrektne viide.

Tänud!

Markus Vihma

Loodusvarade ärijuht

www.energiasalv.ee
2. korrus,

Telliskivi 60/5, K-hoone
10412, Tallinn

+372 55 628 498